Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības uztveres īpatnības

     

    Eseja3 Psiholoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:315009
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pamudinošās komunikācijas nolūks ir kaut ko panākt no partnera, piemēram, izpildīt mūsu lūgumu, mainīt viņa attieksmi, uzvedību. [2., 12. lpp.] Šajā komunikācijā mērķis var tikt sasniegts ar atbilstošiem un sekmīgiem argumentiem, bet tai pat laikā partneris var arī nepiekrist lūgumam. Šajā situācijā ir jāspēlē pieauguša cilvēka loma. Situācija mājās, kad māte dēlam lūdz iznest atkritumu spaini. Piemērs:
- Kārli, iznes lūdzu atkritumu spaini!
- Nē mammu, man nav laika. Es tagad skatos televīzijas paraidi.
- Esi tik labs un iznes, lūdzu pēc televīzijas pārraides?
- Bet pēc tam man ir jāmācās.
- Labi, iznesīšu pati!
Šajā dialogā komunikācija nebija izdevusies, jo bija komunikācijas barjeras. Partnerim pēkšņi tika uzdots pienākums, kaut gan viņām nebija laika, vai nebija vēlēšanās to darīt. Tādejādi otram partnerim vairāk vajadzēja pamudināt otru, lai tiktu izdarīta vēlamā darbība.

Pārliecinošās komunikācijas mērķis parasti ir mainīt partnera viedokli, novirzīt viņa domas uz mūsējā. [2., 12. lpp.] Šim komunikācijas veidam ir nepieciešami labi argumenti, lai mainītu partnera domas uz pretējām. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,83 €
Materiālu komplekts Nr. 1238625
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības uztveres īpatnības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/315009

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties