Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:297786
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Komunikācijas procesa būtība un saturs    3
2.  Komunikācijas procesa modelis    4
3.  Komunikācijas modeļa elementi    5
4.  Komunikācijas procesa rezultāti    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Katra indivīda uzmanība ir sīvas konkurences objekts. Lai nodrošinātos pret uzmanības meklētāju straujo uzbrukumu, katrs indivīds kļūst izvēlīgs un pat „nocietināts”. Tas uztver tikai dažus paziņojumus. Pavisam nedaudzi uz indivīdu atstāj kādu iespaidu. Komunikācijas galvenais uzdevums ir piesaistīt mērķsabiedrības uzmanību. Otrais uzdevums ir stimulēt interesi par paziņojuma saturu, trešais – izraisīt vēlēšanos un nodomu darboties saskaņā ar paziņojumu, bet ceturtais – vadīt šo darbību.1
Vispirmām kārtām sabiedrisko attiecību darbiniekiem vajadzētu atmest „vispārīgās sabiedrības” jēdzienu. Šajā jēdzienā jāietilpina tik dažādi etniskie, rasu, reliģiskie, ģeogrāfiskie, politiskie, profesionālie, sociālie un speciālo interešu grupējumi, ka sabiedrisko attiecību praksē šāds termins uzskatāms par nederīgu. efektīvas sabiedrisko attiecību programmas paredz izveidot un uzturēt attiecības ar īpaši noteiktu „mērķsabiedrību”. Bez šādas sabiedrības noteikšanas un detalizētas informācijas par paziņojumu saņēmējauditoriju programmas plānotāji nevarētu „izmērīt” sabiedrisko domu, noteikt programmas mērķus, izstrādāt paziņojumu un darbības stratēģiju, izraudzīties informācijas kanālus, lai paziņojumi tiktu nosūtīti selektīvi un efektīvi, un novērtēt, vai programma ir iedarbīga. Tāds pats modelis darbojas arī biznesa komunikācijā.2
Filozofs un pedagogs Džons Djūlijs definēja sabiedrību kā aktīvu sociālu vienību ,kas sastāv no visiem tiem, kuri apzinās kopīgas problēmas esamību un spēj meklēt visiem pieņemamu šīs problēmas atrisinājumu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1138446
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācijas procesa būtība un saturs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/297786

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties