Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:478375
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Referentā grupa ir grupa, kas ar personīgiem kontaktiem tieši vai netieši ietekmē cilvēka attieksmi pret kaut ko un viņa rīcību. Šī grupa rada interesi par noteiktu produktu/pakalpojumu.
Referentā grupas veidojas divējādi – cilvēks ikdienā kontaktējas ar draugiem, kaimiņiem, kolēģiem u.c. Tādejādi veidojas pastāvīgas sociālās grupas – profesionālas asociācijas, arodbiedrības, reliģiskas draudzes u.c. Tomēr jāņem vērā, ka cilvēka rīcību dažreiz ietekmē nevis tā grupa, kurai viņš pieder, bet gan tā grupa, kurai viņš vēlētos pievienoties (piemēram, cilvēks vēlas kļūt par mūziķi un piederēt šai sabiedrības grupai).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu uzvedību ietekmējošie faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/478375

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties