Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:579055
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Visām organizāciju vadībām, kā uzsver Jana Gavare, jāizvērtē, kas ir konkrētās organizācijas pievienotā vērtība, ko organizācija var sniegt klientiem. (Gavare, 2007) Ar šo jāsaprot, ka klientorientēta organizācija nenozīmē organizāciju, kuras darbinieki laipni apkalpo klientus, bet gan tāda organizācija, kura klientu izvirza organizācijas struktūras augšgalā.
Reaģējot uz mūsdienu globālo tirgu, jāmin „E-vadības” kritērijs, kas ietver e-komerciju, e-komunikāciju un e-pārvaldību. Šis ir ļoti būtisks mūsdienu kritērijs, jo 21.gadsimta klients vēlas iegūt informāciju un veidot komunikāciju ar organizāciju 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
Tādēļ šobrīd arī tradicionāli tendētas organizācijas kā, piemēram, jebkura publiskās pārvaldes institūcija (Ministrijas, Seima, aģentūras) veido e-vadību. Arī tik tradicionāla organizācija kā Latvenergo „ .. klientiem piedāvā arī komunikāciju ar SMS un e-pastu palīdzību, investējot ievērojamas naudas summas jauno komunikācijas kanālu attīstīšanai.” (Lehtonens, 2011, 14) Tas liecina par to, ka nepieciešamība pēc e-vadības mūsdienās nav tikai komerciālu apsvērumu dēļ, bet arī bezpeļņas organizācijām.
Apskatot visus klientorientētas organizācijas kritērijus, var secināt, ka organizācijas daudz investē gan tehnoloģijās, gan arī personālā. Taču vadībai vajadzētu apzināties, ka tieši darbinieki ir jebkuras organizācijas galvenā vērtība, jo tie virza organizāciju uz nosprausto mērķi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientorientēta organizācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/579055

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties