Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,71 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,78
Pirkt
Identifikators:407545
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Patstāvīgā darba 1.daļa: Kas skolotājam traucē būt cilvēcīgam    3
2.  Patstāvīgā darba 2.daļa: Problēmsituāciju risinājums    7
Darba fragmentsAizvērt


Jautājums par skolotāja cilvēcisko attieksmju pusi nebūt nav tikai šodienas problēma. Tas ir bijis aktuāls vienmēr. Skolotājs ir tas cilvēks, kas bijis un būs sabiedrības uzmanības centrā sākot no pirmklasnieka un beidzot ar skolēna vecākiem un vecvecākiem. Skolotājs, kā personība, ar savu profesionālo darbību, ar prasmi veidot attiecības ar apkārtējo vidi, ietekmē daudzu cilvēku prātu, gribu, jūtas un likteņus.
Šodienas trauksmainajā un mainīgajā dzīvē, bērnu vecākiem aizbildinoties ar laika trūkumu un aizņemtību, skolotāja loma tikai pieaug. Visai sabiedrībai kopumā ik brīdi ir tik daudz problēmu, kuras kaut kā jāatrisina šim brīdim, ka nav laika domāt par savu pēcteču nākotni. Skolotājs kā cilvēks nav izņēmums.
Skolotājs nav tikai profesija, tā ir misija. Ne katrs, kas ieguvis pedagoģisku izglītību, arī savā būtībā spēj būt labs skolotājs. Profesionālajai sagatavotībai un prasmei audzināt nemanot ir liela nozīme jaunās paaudzes izglītošanā, tomēr galvenais akcents liekams uz personības īpašībām, tādām kā mīlestība pret bērniem, spēja iejusties bērna attīstības līmenī un emocionālajā stāvoklī. Pedagogam ir jāsaprot bērni. Š. Amonašvili, savā grāmatā “Kā klājas bērni ?”, atzīmē divus principus, kas traucē pedagogam saprast skolēnus:

1.Mēs skumstam par kaut ko neatgriezeniski zudušu, taču neticam , ka arī paši esam kādreiz bijuši bērni tieši tāpat kā tagad mūsu skolēni.
2.Daži skolotāji nesaprot, kāpēc katra cilvēka dzīvē ir bērnība. Kam vajadzīgs šāds nepastāvīgs un pārpratumiem, kaprīzēm, nedarbiem, slimībām pārpilns dzīves periods ? [ 1. 92-93 lpp.]

Autors savā darbā dod mums arī atbildi šīs problēmas risinājumam:
“Atgriezies savā bērnībā, tu atradīsi tajā zelta atslēdziņu, kas palīdzēs atvērt durvis uz bērna pasauli. Iepazīstini bērnus ar šīm fragmentārajām atmiņām, dod viņiem iespēju ieraudzīt tevi tikpat maziņu, kadi ir viņi paši, un audzēkņi ielaidīs tevi savā bērnības pasaulē. Viņi uzticēsies tev tāpēc, ka tu viņu vidū dzīvosi ar savu bērnību. Tu iepazīsi bērnus tādus, kādi viņi ir un kādi viņi kļūs no tavas labvēlīgās ietekmes.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kas skolotājam traucē būt cilvēcīgam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/407545

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties