Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:869748
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigumā secinu, ka galējais mērķis ir radīt produktu patērētājiem, un ir svarīgi izpētīt konkurējošu uzņēmumu tirdzniecības preču konceptus. Jo tā tiktu iegūta priekšroka, un netiktu pieļauta kļūda, kas minēta trešajā rindkopā. Svarīgs ir arī augsts darba ražīgums, jo tādā veidā iespējams samazināt izmaksas, ko radītu papildus darba stundas, papildus resursi. Tātad, rūpīgi jāpievērš uzmanība mainīgajām un patstāvīgajām izmaksām, un kā tās izmainās palielinot ražošanas apjomus. Būtībā ražotāja mērķis ir turēties virs bezzaudējuma punkta sliekšņa, gūstot maksimālu peļņu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1112627
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kāpēc ražot vairāk ne vienmēr nozīmē pelnīt vairāk?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/869748

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties