Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:762576
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Filmā tik atainotas vairākas ainas par mārketingu un viena no spilgtākajām bija tāda, ka sievietes Amerikas Savienotajās valstīs nepīpēja, jo to darīja tikai vīrieši, savukārt tas nebija izdevīgi ražotājiem un līdz ar to sākās pārrunas ar ietekmīgiem cilvēkiem, kas noorganizēja publisku smēķēšanu. Piecas sievietes atklāti publiski sāka smēķēt un lauza stereotipus par to, ka viņas arī var smēķēt un masu mediji nodrošināja ļoti lielu atpazīstamību šim gadījumam visā ASV. Tālākos gados turpinājās arī modes attīstība un kāda sieviete publiski runāja par modi un drēbēm un viņa atzina, ka vēlas dažādību un citās drēbēs viņa jūtoties daudz savādāka un atvērtāka. ASV sabiedrība pieprasīja pēc jaunām lietām un attīstījās gan pārtikas nozare, gan kino industrija, kā arī mode. ASV ļoti tika izmantotas sabiedrībā zināmās personas, kuras bija ļoti populāras un varēja reklamēt jaunās idejas un jaunos produktus, līdz ar to Merlina Monro tika iesaistīta ļoti daudzās reklāmu kampaņās. Tāpat tika izmantoti arī tobrīd vadoši pasaules mūziķi, par kuriem zināja visi un tie bija Bītli. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties