Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:203464
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mācības nepieciešamas, lai paaugstinātu darbinieku kvalifikāciju, līdz ar to uzlabotu darba rezultātus, kā arī paaugstinātu viņu novērtējumu, kas ir būtisks faktors darbinieku iekšējai un ārējai motivācijai. Ir ietiecams, vispirms veikt darbinieku aptauju, pēc tam uzņēmuma vadītājs, izanalizējot rezultātus un pieprasījumus, var noteiktā veidā organizēt mācības. Visbiežāk darba devēji organizē angļu valodas kursus, ļoti populāri ir arī pārdošanas un klientu apkalpošanas kursi. Veidojot kompleksu mācību programmu, nepieciešams izstrādāt atsevišķu budžetu un plānu, pēc kura vadoties tiek organizēts strukturēts mācību process. Mācības var iedalīt līmeņos pēc sarežģītības, kā arī pēc mērķauditorijas specifikas (obligātas, daļējas izvēles, izvēles mācības). Nodarbības var notikt uzņēmuma telpās, daudzos gadījumos māca vecākie speciālisti vai eksperti, kas tiek īpaši sagatavoti.
Par motivāciju runā gan darbinieki, gan darba devēji, par to tiek diskutēts sabiedrībā kopumā. Motivāciju ir grūti definēt, tāpat ir grūti noteikt, kurā brīdī tā ir izteiktāka un rosina cilvēku darbībai un kurā brīdī zūd. To iespējams stimulēt ar noteikta veida aktivitātēm: interesants darbs, labi darba apstākļi un konkurētspējīgs atalgojums.
Mūsdienu dinamiskās attīstības apstākļos cilvēkam bieži mainās profesionālie mērķi un intereses, un šajā gadījumā uzņēmuma vadītājam it ļoti sarežģīti noturēt un motivēt darbinieku, jo cilvēka straujā attīstība dažkārt pārspēj uzņēmuma iespējas. Parasti uzņēmuma vadītājs reaģē tikai tad, kad darbinieks jau ir pieņēmis lēmumu mainīt darbu. Bieži vien tas nozīmē, ka cilvēkam nepieciešamas pārmaiņas un jaunas iespējas, ko attiecīgais uzņēmums nespēj piedāvāt. Ideālā gadījumā uzņēmumam nepieciešama koncepcija darbinieku motivācijai un atalgošanai, lai laikus spētu reaģēt uz darbinieku rīcību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,92 €
Materiālu komplekts Nr. 1336084
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kā motivēt darbiniekus”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/203464

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties