Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:130121
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Jūlijs Students pedagoģijas teoriju skata ciešā kopsakarā ar citām zinātnēm, bet ierāda tai patstāvīgu vietu citu zinātņu vidū. J. Studenta vārdiem, audzināšanas jautājumu pētī tā zinātne, ko sauc par “paidagoģiju”, un audzināšanas zinātne ir tā, kas noskaidro audzināšanas mērķi, uzdevumus un metodes. Liekas, šeit nekādu neskaidrību nav, taču, kā jau tas mēdz būt lielu pārmaiņu laikos, arī mums radušās jaunas tendences. Viena no tām – noliegt pedagoģiju, aizstājot to ar “izglītības zinātni”, mehāniski pārceļot tulkojumu no angļu valodas uz latviešu. Taču pedagoģija ir plašāks jēdziens, kas ietver gan mācīšanu, gan audzināšanu, turklāt pamatoti uzskatot mācības par galveno audzināšanas līdzekli. J. Students savā grāmatā “Vispārīgā paidegoģija” uzsver: “ Katrai īstai zinātnei (..) ir savs īpatnējs vienots viedoklis un pētīšanas gājiens, kas šo zinātni padara patstāvīgu. Paidagoģijai šāds vienots viedoklis ir audzināšanas jēdziens.” Viņš atzīst, ka pedagoģija izmanto citu zinātņu sasniegumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties