Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Journal Review Science and Children, Vol. 41, No. 9, Summer 2004

     

    Eseja1 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:354849
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

<Tab/>I reviewed the Science and Children journal for the summer of 2004. The focus of this journal is managing hands-on materials. The journal is outlined on the first couple of pages. The first page of contents has identifying marks to allow the reader to know which articles relate to this issues main focus; it also includes the grade(s) the articles relate to. The next page of outlined contents it has a section of topics with the page numbers for teacher resources and a section that includes articles with page numbers that are in every issue. The journal also includes all…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,99 €
Materiālu komplekts Nr. 1289732
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Journal Review Science and Children, Vol. 41, No. 9, Summer 2004”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/354849

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties