Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:314924
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Bez minētā ISO 9001 standartu kopuma, uzņēmumi var ieviest arī citus vadības standartus, atkarībā no nozares, kādā konkrētais produkts, izstrādājums atrodas.
Pēc autora domām, katra uzņēmuma darbības pamatā būtu nepieciešams izstrādāt konkrētus principus, standartus, uz kā pamata ražotā prece vai izstrādātais pakalpojums balstās. Standartiem sevī būtu jāietver kvalitāti noteicošie faktori, kas no patērētāju viedokļa būtu tie galvenie.
Autors ar pārliecību apgalvo, ka standartu nepieciešamība ir skaidrojama ar augstās kvalitātes nemainības saglabāšanu, tādējādi uzņēmums laika gaitā nezaudēs ne savu labo reputāciju, ne uzticamos klientus. Patērētājam ir svarīgi būt drošam un pārliecinātam par ražotāja godīgumu un spēju nodrošināt klienta vēlmēm atbilstošu produktu. Vilšanās gadījumā uzņēmums var ciest zaudējumus, jo patērētāja vēlme atgriezties pie konkrētā ražotāja būs zudusi.
Būtiski ir arī izprast kvalitātes dimensiju, kas sevī ietver divas nozīmīgākās formas: obligāto un valdzinošo kvalitāti. Obligātā kvalitāte tiek uzskatīta par sagaidāmo, patērētājam zināmo un gaidāmo kvalitāti. Izpildot šo dimensijas formu, sagaidāmā produkta kvalitāte, tās devums būs atbilstošs reālajam, līdz ar to var apgalvot, ka patērētāja vēlme tiks apmierināta, taču klients papildus neko negūs. Savukārt pievēršoties valdzinošajai kvalitātei, ražotājs papildus rada ko tādu, ko patērētājs nav gaidījis, tādējādi iegādājoties konkrēto izstrādājumu, rodas ļoti pozitīvas atsauksmes no klientu puses, jo produkts ir ne tikai atbildis vēlamajām pazīmēm, bet arī devis kādu kvalitātes izrietošu papildus labumu.  

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Izstrādājumu kvalitāte un faktori, kas to nosaka”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/314924

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties