Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:367989
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Interneta medijs piešķir vienam indivīdam masu medija spēku, gan bloga iespējas gan mikroblogu vietne tviter atļauj veidot neatkarīgu satruru, veidot savu lasītāju loku gluži kā kādam no tradicionālajiem medijiem, tikai atšķiribā no tiem, šeit to visu var pārvaldīt viens cilvēks, nereti arī norisinās situācijas kad šādas bloga vietnes pāraug drukāta preses izdevumā, vai pastāvīgā mājsaslapā, youtube kanāli iekļūst televīzijas saturā un tamlīdzīgi. Kā raksta Lovinks savā grāmatā Zero Comments blogosfēra uzlabo mūsu sabiedrību un ir nepieciešama tās sastāvdaļa- tā atspoguļo kultūru plašākajā tās nozīmē, kultūras dažādību.
Internets mūsdienu komunikācijā ir sabiedrībai radījis iespaidu, ka tās pārstāvji vairs nav vieni, bet tiem ir iespēja būt vienotiem, atrast savus domubiedrus, neraugoties uz fiziskiem šķēršļiem, ir vieglāk nekā jebkad iebriekš. Tāpat arī pārdošanas industrija, spēj atrast savus klientus un sazināties ar tiem, veidojot uzņēmumam patīkamu, draudzīgu tēlu, it kā tas būtu dzīva persona, nevis pārodmāta organizācijas ārējā komunikācija. Blogosfēra un sociālie tīkli kopumā, mums piedāvā vienotu komunikācijas valodu, liekot, savā veidā aizmirst par cilvēku dažādību, grūti teikt, vai var runāt par jaunās paaudzes Bābeli, bet Maklūena globālie ciemati, manuprāt, ir aplūkojami tieši šeit.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta sociālie mediji. Blogu, sociālo tīklu, web 2.0 iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/367989

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties