Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:251895
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Toyota is Japan's biggest car company and the second largest in the world after General Motors. It produces around eight million vehicles per year, about a million fewer than the number produced by General Motors. Toyota markets vehicles in over 160 countries. The company dominates the market in Japan, with about 45% of all new cars registered in 2004 being Toyotas. Toyota also has entered in the uropean and North American market . It has significant market shares in several fast-growing south-east Asian countries.
Toyota has factories all over the world, manufacturing or assembling vehicles for local markets, including its most popular model, the Corolla. Toyota has manufacturing or assembly plants in the United States, Australia, Canada, Indonesia, Poland, South Africa, Turkey, the United Kingdom, France, Brazil, and more recently India and Argentina. Toyota New Zealand assembled vehicles until 1998, when it switched to importing cars from Japan and Australia. Cars from these plants are often exported to other countries. For example, the South African-built Toyota Corolla is exported to Australia, while the Australian-built Camry is exported (in left hand drive) to countries in the Middle East. Between 1997 and 2000, the number one selling car in the U.S. was the Toyota Camry. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1263315
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Internationalization of Toyota”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/251895

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties