Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:934664
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Many parents are concerned that Inclusion models of education remove medical labels which results in lessened support. This is supported by Wright (1999), who suggests many parents misinterpret the push for the "least restrictive environment concept". Teachers concerns can also be related, to attitudes and expectations. Thorley, Hotchkis, and Martian believe that Teachers Inclusive education concerns such as curriculum, the specific nature of the disability, and levels of professional development are related to current perceptions of Special Education framework. Thorley, Hotchkis, and Martian (1995) and Ennio (1995) suggest the development of a more effective interface between regular and special education will lead to unified approach in facilitating individuals with special educational needs. In general, the arguments for and against Inclusive education contain many complex, interrelated components. At the present time the positives appear to outweigh the negatives. The identification of these arguments does acknowledge that no matter what the arguments, that teaching is an extremely inspiring and important profession. An assessment of the positive and negative aspects Inclusive education emphasizes the need to provide an approach that is holistic, compassionate and rational.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,16 €
Materiālu komplekts Nr. 1285320
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Inclusion Education Policies for Special Needs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/934664

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties