Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:143694
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kā jebkurā specialitātē, arī šajā ir svarīga konkurētspēja. Labs reklāmas speciālists ir drošs par savu radošo ideju, pārliecināts un mērķtiecīgs, kā arī viņam jāpiemīt mākslinieciskajai izjūtai. Esmu pieļāvusi kļūdas savā mazajā darba pieredzē reklāmas jomā - nepastāvēšanu par savu ideju projektos, laikam bailīgumu. Manā gadījumā — par maz drosmes, lai pierādītu, ka mana ideja ir lieliska. Ja neesi "uz viena zara" ar priekšniecību, tad ir reti kad tavas idejas pieņems un akceptēs. Esmu jutusies it kā vajadzīga uzņemumam, bet neesmu jutusies brīva, lai varētu pildīt savu darbu. Tik liela uzraudzība un cīnīšanās par katru santīmu!…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads specialitātē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/143694

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties