Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:179237
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ieguvumi no interneta mārketinga ir ļoti nozīmīgi veiksmīga, starptautiska uzņēmuma vadīšanā, respektīvi, uzņēmums ir atrodams meklētājos, tas ir personalizēts klientu ērtībai, tas darbojas cauru diennakti un produktu iegāde ir ātra un ērta. Noteikti jāpiemin arī tas, ka izmaksas ir daudz zemākas, jo reklāmu var veidot oriģinālu ar video, audio un foto pielikumiem, kurus var nosūtīt tieši klientam uz viņa e-pastu un neizmantojot citus kanālus. Arī Latvijā daudzi lielie uzņēmumi izmanto šo stratēģiju, kā piemēru varu minēt Swedbanku, kas komunicē ar saviem klientiem atbildot uz to jautājumiem, sūtot vēstules ar pielikumiem par jaunākajiem produktiem un dažādiem atlaižu piedāvājumiem.
Mediju ziņu telpa ir veiksmīgākā interneta mārketinga stratēģija, jo tā ir vieta, kur var sūtīt medijus, potenciālos klientus, investorus, blogerus un citus interesentus, kas vēlas uzzināt informāciju par uzņēmumu vienā vietnē, tādējādi ļaujot to ērti lietot un nosūtīt citiem. Mediju ziņu telpā ieinteresētās personas var piekļūt preses relīzēm, pasākumu plāniem, kā arī lejupielādēt multimediju materiālus, piemēram, foto, video un audio failus, uzņēmuma rekvizītus, kā arī novirzīt šo informāciju uz citiem sociālajiem tīkliem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,34 €
Materiālu komplekts Nr. 1247501
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iepakojums. E-mārketings, online un interaktīvie mediji”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/179237

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties