Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:965121
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Identify and explain the links between your analyses
of external influences and the development of your marketing strategy.
PEST:
Political/Legal
Economic
Social
Technological
Political:
The Trades Description Act, 1968:
This is one of the most important legislation in the control of advertising. This law states that the products that we sell on our stall BLING BLING must correspond to the claims made for them in advertisements. So it is therefore illegal for our business to advertise on the posters which are hanged around the school stating "real gold bracelets" when in actual fact o…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1295398
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Identify and explain the links between your analyses of external influences and the development of your marketing strategy. Unit 3 Marketing C1”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/965121

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties