Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,72 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,77
Pirkt
Identifikators:366940
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Abstract
The brand value can be evaluated thanks to a survey. This survey shows notably the consumers are aware of the brand and the brand association.
This increase in attention can mainly be attributed to the fact that brands positively valued by consumers are of an enormous potential for the companies.
The main aim of this research is to deal with the impact and importance of the congruency on the brand equity.
The exploration of these effects is made by referring to the literature of brand images, brand association and brand awareness.
First, we will try to examine the meaning of the brand in the consumer memory. This part explains the consumer attribute.
Second, we'll try to identify the congruency theory illustrated by the brand MARLBOROã.
At the end, we will analyse the positive effects that have to increase of congruency on the brand equity.
For my research, I will use academic book and Internet research. Also, I can use some lived situations of my own experience.
I.Understand the brand knowledge
1)Meaning of the Brand
It is important for a brand to have a meaning without, the risk that consumer forget the brand and thus decrease the sales and the profits of this company.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1257332
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „How Is the Concept of Congruence Can Be Relevant to a Revitalization of Brand Equity Strategy?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/366940

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties