Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:169712
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5.0 Conclusion.
China is a land of guanxi, but it is not totally mysterious. It could arouse interest of westerners, because it is different from the social network in western countries. From the characteristics of guanxi mentioned above, guanxi is transferable, personal, reciprocal, intangible and long-term oriented. Some of the characteristics of guanxi contradict western social network. If a western firm wants to succeed in China, it should understand guanxi as a culture not as an ethic or some principle must be followed. One point should be kept in mind, guanxi could help western firms to succeed in China market but it cannot guarantee any firms to be successful.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,46 €
Materiālu komplekts Nr. 1297968
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Guanxi in Chinese Business”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/169712

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties