Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:502783
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
Darba fragmentsAizvērt

Viens no negatīviem aspektiem, ko uzsver Abdulaziz Fahad Alfehaid ir tas, ka globālās ELT pieejas vai metodes var būt efektīvas un lietderīgas ELT klasēs, turklāt noteiktās mācību klasēs tie būs neatbilstoši. Mācību process un ELT materiāls var iekļaut noteiktās vērtības, tradicījas, paradumus, kas var būt arī neatbilstošas noteiktai videi, piemēram, Rietumu mācību grāmatas joprojām ir etnocentriskas un maz uzmanības tiek pievērstas sociāli kulturālam kontekstam, kurā tos var izmantot. Piemēram, dažas ELT mācību grāmatās, kas tiek publicētas Rietumos, var būt nepiemēroti musulmaņu skolotājiem un studentiem, jo šajās mācību grāmatās var būt iekļautas tādas lietas, kas ir aizliegtas islāma valodā, piemēram, dzimumattiecības pirms laulībām vai alkohola lietošana.(5) Attiecībā uz tehnoloģiskajām izmaiņām (piemēram, valodu mācīšana tīklā) Warschauer un Kern (2000) apgalvo, ka šīs izmaiņas ietekmē ELT un mācīšanās kopumā un dažu mācību prasmju uzlabošanu. Viens no piemēriem, ko viņi sniedz ir lasīšanas prasme. Viņi turpina apgalvot, ka lasīšanas prakse ir mainījusies īpaši jauniešu vidū, kuri uzauguši ar datoru. Tas nozīmē, ka dažos gadījumos ekrāns aizstāj lapu.(5) Negatīva ietekmē ir arī tāda, ka skolēni izmanto tiešsaites angļu valodas tulkotājus- tekstu tulkošanai, kā rezultāta tādas prasmes, ka izprast vārdu kontekstā, uztvert galveno domu pakāpeniski zūd, kā rezultātā vārdu krājums un zināšanas netiek uzlabotas. Globalizācija var izraisīt slinkumu un atkarību no citiem. Daži angļu valodas skolotāji nevarēs kļūt produktīvi un radoši, uzlabojot ELT metodes, turklāt kļūs atkarīgi no citiem, kas tos nodrošinās ar jauniem materiāliem un metodēm. Turklāt, bieži vien skolotāji nav labi sagatavoti, lai pielietotu jaunas metodes, nav labi apmācīti izmantot jauno mācību aprīkojumu ELT klasēs. Kas var radīt gan viņiem, gan studentiem neapmierinātības sajūtu un sarežģītību valodu apguvē. Fakts ir tāds, ka paskaidroja Warschauer un Kern " Ja valodu mācīšana ir kļuvusi arvien aizraujošāka, tā ir kļuvusi arī aizvien sarežģītāka. "(5)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties