Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:107707
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mediji ir ceturtā vara, jo tā spēcīgi ietekmē sabiedrības viedokli dažādos jautājumos. Mediji ir informatīvais resurss politikas, ekonomikas, kultūras un sociālajai jomai. Medijus izmanto reklāmu izvietošanai, realizējot plašu tirgu.
Latvijā mūsdienās iespējams novērot globālo tendenču ienākšanu – aizvien vairāk TV, Radio un laikrakstos atspoguļo reklāmas un ziņas, kas skar pasauli globālā mērogā.
Savā esejā pievērsīšos Žana Bodrijāra mediju kritikai, salīdzinot to ar Latvijas situāciju. Bodrijārs apgalvo, ka mēs dzīvojam pasaulē, kur informācijas apjoms aizvien vairāk un vairāk palielinās, taču jēgas kļūst aizvien mazāk un mazāk. Arī Latvijā aizvien vairāk ienāk informācijas, kas skar citas valstis Eiropā, un ņemot vērā neseno Latvijas esamību PSRS sastāvā, sabiedrībai ir grūti uzņemt un atlasīt tik daudz jaunas informācijas tik īsā laika posmā – neatkarības laikā.
Jāsaka, ka informācijas lielais apjoms izvirza jautājumus par informācijas kvalitāti un cilvēka spēju atlasīt sev nepieciešamo informāciju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties