Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,60 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,39
Pirkt
Identifikators:487331
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In today's business world, often companies simply cannot stay domestic and expect to maintain and increase their markets. A company must initially decide if it is beneficial to go international and then define its international marketing strategies and policies to create an effective promotional campaign.
(http://www.cheathouse.com/essay/essay_view.php?p_essay_id=56321)
All transnational corporations have to develop international marketing strategies. Therefore, to understand international marketing better, a detailed understanding of the various stages that a corporation undergoes to become a transnational corporation is required.
Basically, there are 4 stages that a corporation goes through before it finally becomes a transnational corporation. These 4 stages are Domestic, International, Multinational and Global. The 5th stage may be termed as Transnational.
(Keegan, 2002)
In the domestic stage of a corporation, the only target market of the corporation exists in the home country. It can be said that the entire view of the world for the company is restricted to the home country. In this stage of development the orientation of the corporation is ethnocentric.
(Keegan, 2002)
In the international stage, the orientation does not change as a company moves from domestic to international. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,40 €
Materiālu komplekts Nr. 1299698
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Global Marketing”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/487331

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties