Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:307644
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

If a firm is interested in doing countertrade agreements they really should invest in an in-house trading department to manage all countertrade deals so the firm doesn't get burned with unusable or poor quality goods. Countertrade I have learned is most attractive to large diverse multinational enterprises with lots of assets and worldwide networks of contacts.
Conclusion.
So countertrade is an umbrella term for all types of reciprocal dealings and linked transactions. What then are the objectives? The better-know objective is to provide solutions, complimenting conventional methods, which are inappropriate or unavailable. Less known - and possibly more important in both good or bad times alike but more so the latter - is the objective to create opportunities to multiply, direct or bring additional benefits from one originating transaction. In conclusion small and medium size exporters should avoid countertrading unless they have no other options because countertrade is a very complex time consuming and expensive way of doing business globally.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1298149
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties