Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:444859
Vērtējums:
Publicēts: 18.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tam jābūt vienkāršam, atpazīstamam un efektīvam, lai jebkuram, pat ārzemniekam un bērnam, būtu viegli to iegaumēt. Logo veidošanā liela nozīme ir arī krāsām, stilam un izmēram. Piemēram, preču zīme „Latvijas ekoprodukts” padara produktu atpazīstamu. Uz dzeltenbalta fona attēlota zaļa lapiņa un virs tās nosaukums, šis logo ir vienkāršs un paliek atmiņā. Vēl vienkāršāks ir amerikāņu kompānijas „Nike” logo, tas attēlojas kā „ķeksītis”, kas stilizētā veidā nozīmē dievietes spārnu. Kaut arī pēc izskata tas nav tik piesaistošs, mūsdienās tas ir ļoti populārs un atpazīstams.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Firmas nosaukuma, logo un saukļa nozīme”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/444859

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties