Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:504633
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Filips Kotlers ieviesa mārketinga mix (mārketinga komplekss) jeb mārketinga „4 P”: product (produkts – prece vai pakalpojums), place (vieta tirgū jeb izplatīšana), promotion (produkta virzīšana tirgū) un price (cena) (Philip Kotler in Saudi Arabia, 2010.). Šis princips ļauj uzņēmumam manipulēt ar šiem četriem elementiem, lai sasniegtu konkrētu mērķa tirgu, tādā veidā nodrošināt, lai konkrētā prece vai pakalpojums sasniedz izvēlēto mērķa auditoriju. Mūsdienās tiek uzskatīts, ka nākuši klāt vēl 3 „P”: people (cilvēki) physical evidence (fiziskie pierādījumi, piemēram, formas tērpi) un process (process). (Marketing Mix, b.g.)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Filips Kotlers”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/504633

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties