Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,49 (13%)
Cena ar atlaidi*:
10,00
Pirkt
Identifikators:607795
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1 Introduction to BS15000 IT service management standards.
BS15000 service management standards define the best practices for any organisation in implementing, delivering and managing IT services. Based on ITIL (IT Infrastructure Library) BS15000 provide series of defined processes within IT services.
BS15000 is according to www.bs15000.org.uk, the world's first standard for IT service management. BS15000 is mentioned to be a formal specification defining what organisations need to achieve. The range of IT service processes BS15000 provide are as follows:
1.1 Configuration Management…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1299694
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Evaluating IT Service Management Standards in an Operation.”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/607795

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties