Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:388780
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Balstoties uz TSN Baltijas Datu nama veikto aptauju, Latvijas iedzīvotājiem, vecumā no 15–74 gadiem, cena ir svarīgāka par zīmolu. Taču svarīgi ir noskaidrot, kas tad īsti ir zīmols un kas ir cena.
Zīmols ir firmas zīme, vai logo, vai fabrikas marka, kas plašākai sabiedrībai zināms kā angļu valodas vārds „brand”, ko salīdzinoši bieži izmanto arī latviešu sarunvalodā. Protams, labi zināms, ka šī vārda latviskojums ir „zīmols”.
Kā skaidro ekonomisti, cena ir preces vai pakalpojuma vērtība, kas izteikta naudā. Ikdienā mēs ļoti bieži sastopamies ar situāciju, kad preces cena ir daudz lielāka nekā tai vajadzētu būt, un tas ir tikai preces zīmola nopelns. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,32 €
Materiālu komplekts Nr. 1171917
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Eseja ekonomikā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/388780

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties