Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:731479
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2011.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

And this kind of system will allow „Jānis Roze” to create an individual long term relationships with client. Because most of the clients will pick the company where they have privileged status instead of an another company where they are treated like regular customers.
To conclude Enterprise „Jānis Roze” is working in a market where their customer needs are highly differented, that is one of the main reasons why „Jānis Roze” can gain a lot by applying this new concept- enterprise 1:1 marketing principles. During my work I pointed out some of the things that „Jānis Roze” needs to do in order to transform into 1:1 enterprise, such as-first of all creating a modern client’s database which includes a very specific information about customer buying habits, second of all creating a discount system for it’s frequent buyers- because (referring to the book) some customers are more equal than others and thirdly creating a reservation system in order to make clients feel that they have privileged status. So applying these principles Latvian company after a certain amount of time, in my opinion will benefit from them. „Jānis Roze” will have much more information about their customer needs and how to satisfy them, and company will be able to gain profit from individual long term relationships with customers and increase their lifetime- value.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1247654
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Enterprise 1:1 with Customer”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/731479

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties