Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,72 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,77
Pirkt
Identifikators:633551
Vērtējums:
Publicēts: 25.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Bērnijs konsultējās ar psihologu A.A.Brillu, kurš paskaidroja, ka izplatoties feminisma idejai, tas ir tikai normāli, ka sievietes vēlas darīt to pašu, ko vīrieši. Ja viņas varētu brīvi uz ielas smēķēt blakus vīrietim, tad tas sievietei būtu kā brīvības lāpa. „Brīvības lāpa” – tieši šī daļa likās vis labākā Bērnijam. Uzreiz radās ideja par parādes rīkošanu jau ieplānotajā lieldienu parādē. Bērnijs sazinājās ar „Vogue” žurnālu un paskaidroja, ka vēlas parādīt, cik muļķīgs ir aizspriedums, ka sievietes var smēķēt tikai mājās, restorānos, un citās slēgtās telpās, tikai ne uz ielas. Smēķēšanas vietai nevajadzētu būt nozīmīgai. Sievietes dosies kopā ar vīriešiem un būs ar viņiem vienlīdzīgas, viņas varēs ar viņiem kopā smēķēt uz ielas. Cigaretes būs kā viņu brīvības lāpas. Bērnijs radīja tik labu teātri, ka pēc šīs parādes runāja ne tikai Ņujorkā, bet visā valstī. Sievietes jutās drošāk, viņas beidzot varēja atklāti smēķēt uz ielas. Kā rezultātā cigarešu patēriņš pieauga.15
Interesanti ir tas, ka pats Bērnijs nav bijis smēķētājs un nav skaidrs vai viņš zināja par cigarešu kaitīgumu vai nē. Paša Bērnija sieva gan esot bijusi smēķētāja un viņam tas esot ļoti nepaticis. Viņa meita ir teikusi, ka gadījumos, kad Bērnijs esot atradis sievas slēptās cigarešu paciņas, viņš esot tās cītīgi saplēsis un izmetis laukā. Viņa sievai bija lielas veselības problēmas tieši smēķēšanas dēļ, tādēļ ļoti daudzās vietās tiek minēts cik ļoti Bērnijs nožēlo to, ka ir palīdzējis izplatīt smēķēšanu un lai to kompensētu vēlāk ir veicinājis citas kampaņas par smēķēšanas aizliegšanu. Tomēr pirmā kampaņa bija daudz veiksmīgāka un cilvēkus nav nemaz tik viegli atradināt no šī nelāgā paraduma. Šīs kampaņas ietvaros jau vien var vērot, ka Bērnijs vēlas iespiest idejas cilvēku galvās slepeni, nevis tieši reklamējot. Viņš sākumā izplata jaunu ideālu, kuru var sasniegt tieši ar to produktu, kura patēriņa pieaugšanu pieprasa kompānijas.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,82 €
Materiālu komplekts Nr. 1244509
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Edvarda L.Bērnija trīs populārākās sabiedrisko attiecību kampaņas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/633551

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties