Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:437843
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Oligopolies and Oligopsonies
This article is about the trend of oligopolies and how that creates oligopsonies. We already defined in oligopoly in class as an industry where there are few producers. An oligopsony is the term used when there are only a few buyers for that oligopoly. One example is "... the limited number of national book chains." Since there are three major book chains, namely Barnes and Noble, Borders, and Amazon; it seems that if a book does not do well in one of those store then it is not considered a successful book. I cannot help but think of bookstore like Walden…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1276665
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Economics: Oligopolies and Oligopsonies”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/437843

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties