Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:106071
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Therefore, managing its social responsibilities has become a strategic priority in order to protect its reputation, market share and to operate in a way which satisfies all its stakeholders (McIntosh et al., 1998: 20). However, it should be noted that ethical behaviour is not always rewarded by a competitive advantage over companies that are not ethical as much depends on how consumers react (Graafland, 2001: 4). But, due to technological advances, which allow fast communication and the ability for investors to use electronic funds transfer to invest elsewhere instantaneously, companies are finding ethical behaviour necessary in order to maintain ethical investors
In conclusion, it was noted that the general environment has evolved and therefore recently managers have needed to change the way in which they do business. One change has been the increased usage of social responsibility in order to gain a competitive advantage.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1258637
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties