Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:177666
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā tiks izvērtēta divu tūrisma uzņēmumu - viesnīcu „Naktsmājas” un „Wolmar” darbība. Veicot izvērtējumu, šī darba autore izmantoja minēto viesnīcu interneta mājas lapas, kā arī Valmieras tūrisma informācijas centra bukletos sniegto informāciju. Minētajām viesnīcām ir kopējs darbības virziens – tās darbojas tūrisma pakalpojumu sniegšanā, piedāvājot izmitināšanas iespējas Valmieras pilsētā (abām ir piešķirta trīszvaigžņu kategorija), kā arī sniedz dažādus papildpakalpojumus (ēdināšana, banketu/semināru rīkošanas iespējas utml.).
Lai noteiktu organizācijas darbības veidu, ir jāatbild uz sekojošiem jautājumiem: kas ir klientu grupa, kādas klientu vajadzības tiek apmierinātas un kā tās tiek apmierinātas. Gan „Wolmar”, gan „Naktsmājas” apkalpo vietējos un ārvalstu tūristus, kam nepieciešami nakšņošanas pakalpojumi, kā arī telpas semināru vai banketu rīkošanai. „Wolmar” papildus piedāvā arī ēdināšanas iespējas, jo viesnīcai ir sava kafejnīca, kā arī pirts un frizētavas pakalpojumus (tās atrodas viesnīcas ēkā).
Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības. Parasti misija tiek formulēta abstrakti un vispārīgi, netiek definēta konkrēta darbības, bet izteikta vispārējā virzība, motivācija, radīts pozitīvs organizācijas tēls. Tās formulējumam jārada priekšstats, ka organizācijai ir noteikta sabiedrībai pieņemama loma, attīstības virziens, tā sekmīgi darbojas un ir vērts to atbalstīt un tai uzticēties. Labi formulēta misija uztur entuazismu un veicina uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Labam misijas formulējumam ir jābūt unikālam un konkrētam, kas izceļ organizācijas īpatnības un mērķus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,39 €
Materiālu komplekts Nr. 1111484
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Divu tūrisma uzņēmumu - viesnīcu "Naktsmājas" un "Wolmar" darbības izvērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/177666

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties