Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Distribution Effect in Strategic Management the Product Is Condom

     

    Eseja7 Vadība

6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:445962
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

When we decide to use selective distribution, it means that there are fewer locations where the customer can buy our product. We are not everywhere.
We take this approach when the cost to stock our product is very high. For example for home computers, you might sell through a retail outlet. The inventory cost is very high for that retailer so you don't want to license several retail outlets in a small market to sell your product. Their inventory cost is so high and if you create all kinds of competition for them then you are weakening their position.
Another consideration is whether customers are willing to travel to a location to purchase the product. For high-ticket items like cars, furniture or computers, the customer may be willing to travel to a number of outlets. But for items like toothpaste, it had better be everywhere.
Selective and exclusive distribution is limited distribution strategies.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1284137
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties