Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:506328
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Influences on Construction of Gender in Early Childhood Settings
From the feminist post-structuralist perspective, all discourses are implicated in power relations constituted in social institutions (Weedon, 1997, p. 110). In the early childhood field, developmental discourses have more power, constituted through training institutions, government policy and historical developments in child research, than feminist post-structuralist discourses. According to MacNaughton (2000), "developmentalism and individualism privilege a child-centred pedagogy in which the natural, individual child is enabled" (p. 201). These philosophies serve to legitimize conservative ideas and practices of early childhood pedagogy. However, power relations that structure these philosophies form a set of truths that surrounds the child and the role of the teacher in nurturing the child, which results in a lack of flexibility and obstructs interventions to foster gender equity.
Similarly, Silin (1995) stated that when early childhood educators rely on child development theories, they might be avoiding social issues such as gender inequity, while thinking themselves as acting in a professional way (p. 92). …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,40 €
Materiālu komplekts Nr. 1261711
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Discussion of Theoretical Perspectives in Danby”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/506328

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties