Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:503962
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir sarežģīts process, kas ietver organizācijas kultūras un stratēģijas veidošanu, lai ražotāji preces un pakalpojumus nodotu patērētājiem. Tas ietver produktu un pakalpojumu izstrādi, reklamēšanu un izplatīšanu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Laika gaitā mārketings ir attīstījies, koncentrējoties uz abpusēji izdevīgu attiecību izveidi un uzturēšanu. Tas prasa mākslas un zinātnes sajaukumu, kurā cilvēki uzņēmumā cenšas radīt pievienoto vērtību, apmierinot klientu, akcionāru, biznesa partneru un visas sabiedrības vajadzības. Galu galā mārketinga mērķis ir radīt pieprasījumu un veicināt produkta, pakalpojuma vai idejas pārdošanas apjomu un ieņēmumus.
Liels pagrieziena punkts mārketinga attīstībā notika 1970. gadā, kad parādījās saziņa caur e-pastu, kura aizsācējs bija Rejs Tomlinsons. Tehnoloģijām turpinot attīstīties, plaši izplatītā datoru un interneta izmantošana 90. gados, kam sekoja viedtālruņu un citu mobilo ierīču izplatība 2000. gadu sākumā, izraisīja būtiskas izmaiņas komunikācijā gan personiski, gan publiski.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties