Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:959866
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tie up with other establishments :
oHave tie ups with petrol pumps, parking lots, restaurants etc. where the stores consumer can pay using the Starcard.
oProvide points to your customers when he uses the Starcard to pay at the above establishments to encourage the users to use the card.
*The smart cards can store the personal data of the consumers, his shopping preferences and this can be used by the retail store to conduct various customer analyses to improve the sales, customer satisfaction and reduce inventory.
*Smart cards can be used to aid in warehouse management.
oSmart cards can be attached to batches of goods to monitor the movement of the goods along the supply chain.
oThe information stored in the smart cards can be used to analyze the pain points of the supply chain.
2.Based on the experience of society with smartcard technology, draw up a critical appraisal of its use which would demonstrate the advantages and disadvantages of the technology to a retailer considering the introduction of a loyalty scheme?
Smart card has a number of advantages because it is like a mini storage cell which can store a lot of information and it can allow the users to do away with his entire wallet. It can be used for payments, storing personal information and as an ID.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1277914
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Developing Customer Loyalty at Chelmsford Star Cooperative Society”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/959866

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties