Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:179713
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.08.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Spelling involves awareness and knowledge of the many interrelated concepts that surround our linguistic structure - phonemic and visual awareness, grapho-phonemic knowledge, morphemic and etymological awareness and knowledge. The purpose of learning to spell is to improve our chances of being understood through our written communication. Spelling is such an integral part of our education, that a close examination of the way in which it is taught and understood, is warranted.
Encountered in schools are three main approaches to spelling: Traditional, Transitional and Student Oriented. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,12 €
Materiālu komplekts Nr. 1304584
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Describe Three Approaches to Teaching Sspelling”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/179713

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties