Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Critically Evaluate and Discuss the Advantages and Disadvantages of Customer Boycotts

     

    Eseja4 Ekonomika

3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:901519
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Microeconomics Coursework Essay
Critically evaluate and discuss the advantages and disadvantages of Customer Boycotts. Compare and contrast either Coca Cola or Bacardi with another consumer boycott of your choice and discuss appropriate microeconomic theoretical models.
Firstly to understand this question we need to understand what a customer or consumer boycott actually is. Well it is normally called by an organisation or a group of individuals, asking consumers not to buy a specific product, or the products of a specific company, in order to exert commercial pressure. This is usually done to get the company to change behaviour, to cease an activity or to adopt a more ethical practice.
For this essay I am going to discuss many advantages and disadvantages of consumer boycotts and also I have decided to compare and contrast coca cola with the Nestle boycott.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1256847
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties