Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:637292
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

What significant information is omitted?
The author is clearly biased and did not provide any significant information regarding the case between Smith and Barney and the broker. The arbitration panel, comprised of a securities industry professional and two attorneys, of the National Association of Securities Dealers went through the case and after hearing the arguments from both cases ruled in favor of the plaintiff. However, we learn nothing about the evidences that were presented before the arbitrators. Some of the evidences, for example, medical evidences and job performance history of the individual, are quite significant and should have been included in this article so that we can judge for ourselves the validity of such ruling. (Letters, 1997)
What reasonable conclusions are possible?

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Critical Thinking: The Actively Sick”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/637292

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties