Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:297061
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Making decisions is a major portion of the manager's responsibilities. It is an aspect that cannot be taken lightly nor can it be done in a hasty manner. Hasty, careless decisions can have devastating results on the manager's department or even for the entire company. Decisions that are made with deliberation using different kinds of processes, however, can lead the department or company to better and/or more profitable operations. When decisions are indeed made in this manner, the manager should feel confident that he or she has made an appropriate decision and is the best option given the information available at the time. This does not mean to say that the manager will always make the correct decision; lack of information or situational changes can lead to faulty analysis. However, if the manager uses critical thinking and proven successful decision-making strategies, he or she can and should be confident in whatever action they have decided is appropriate. Their own confidence level will, in fact, affect the outcome of their action.
Managers spend the majority of their time absorbing information and trying to process all the information in order to reach a decision of some sort or another. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1274752
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Critical Thinking Styles and Forces of Influence”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/297061

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties