Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:665513
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Introduction
<Tab/>Our help desk at our company consists of call-in lines with no monitoring or reporting tools in place. We're unable to report how long customers have been waiting, volume of calls, or amount of abandoned calls. The second part of the problem is we have ruled out a new piece of software and the bugs have yet to be worked out. This along with a limited staff has increased the number of complaints we have received. Our inability to handle all the calls and/or accurately report the volume we are receiving is causing major questions from our parent company.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1290114
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Critical thinking and forces of influence css330”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/665513

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties