Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,88 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,61
Pirkt
Identifikators:915615
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Phase - I
Prioritizing and developing sharper focus: The first and foremost thing that Cray needs to do is to shortlist the client industries that it would target. This would call for undertaking an immediate profit-ability study. Along with that, Cray will have to do other background research like geographical dis-persion of various industries, growth potential, industry drivers for client industries etc. This process would take anywhere from two to three months.
Communicating change: Simultaneously the management will have to communicate the intended changes to its employees. Rollwagen and top management will have to meet with employees to explain how and why they need to change. This would be good opportunity to get peoples' feedbacks before initiating the restructuring. Since R&D people would be affected the most, they will have to be con-vinced that their interests will be taken care of. This process is very critical as Cray would not want to lose its human talent due to any disillusionment with the change management process. This process can coincide with the prioritization efforts.
Phase - II
Restructuring: The next phase will involve restructuring the organization to put in place industry fo-cused teams and to align teams close to the client industries.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,16 €
Materiālu komplekts Nr. 1288905
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cray Research”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/915615

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties