Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:141929
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2002.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The extent of competitive rivalry:
The luxury car segment is a competitive industry where each rival has to constantly scan its competitors for any changes whether they're in price or in the product itself. This in turn leads to the introduction of new features on current models or new models.
Mercedes-Benz Main competitor is BMW, firstly because they compete directly in the luxury segment with their 5 series and 7 series models and secondly because they are of roughly the same size. Rivalry between them is high, but Mercedes-Benz has managed to keep them at bay through a strong sales policy that has lead to record sales particularly over the last two years.
The rivalry is what keeps Mercedes-Benz on the run, as such that it can keep ahead of BMW and others, who are always there and always threatening their market share.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1267819
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Conduct a Marketing Plan for Daimler-Benz with an Emphasis on Their Passenger Cars”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/141929

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties