Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:975151
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2002.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Introduction:
North Americans are saturated with advertisements on radio, television, in the newspaper, on billboards, on the Internet and with Logos on clothes and shoes. Everyday the average citizen in North America views a full hour of commercials (Molnar, 1996, p.3). There are very few places one can go to escape from the constant barrage of advertising. Although the concept of advertising or selling goes back thousands of years the methods and mediums in which corporations are using to get their message out are new.
Children have not been an exception to this barrage of advertising. Moreover, children have become the focus of much of the corporate advertisements and marketing because of their access to disposable income and their influence over adult spending habits.
Recent figures pin adolescent spending at 72 billion per annum for all kids through high school (Labi, 2000,p.1). Advertisers and marketers, in search of new ways to reach the youth market, are now involved in partnerships with schools and school districts to sell, advertise, and conduct market research with students.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1267510
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties