Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:738657
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Coke and Pepsi have already had some international operations in major markets, such as Europe, South America and Asia. Especially in Asia, the market is much more fragmented. There are many local brands competing with Coke and Pepsi. Coke and Pepsi should also continue to promote their brands in these global markets and increase the overall market. The marketing campaign can be tailored to these markets.
Different regional market may have different flavor preference, and as both Coke and Pepsi strongly stand for American culture in varied degree, it is recommended that Coke and Pepsi partner with local soft drink firms and customize soft drinks with local tastes. Then they can leverage their operation and branding expertise to increase the operation efficiency and brand awareness to capture more local market.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1291158
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties