Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:109323
Vērtējums:
Publicēts: 03.09.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Coca cola is a most valuable brand, worth a staggering $69.9 billion. It's also arguably the most ubiquitous brand in the world with its products advertised distributed from Cameroon to Cambodia. An iconic brand name that is synonymous with its sector, Coca-Cola has dominated the soft drinks market since its launch nearly 130 years ago, growing to own 300 brands in 200 markets.
It's a global institution a corporate myth-maker that has a dedicated section on its website called "Cokelore" which demystifies stories such as how its advertising created the image of modern father Christmas in 1…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1305123
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Coca Cola: An Introduction and Brief Analyis of Its Strategic Position”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/109323

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties