Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:828973
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību speciālisti mūsdienās veic dažādas funkcijas, tomēr viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir izvēlēties piemērotu komunikācijas stratēģiju, ar kuras palīdzību sasniegt organizācijas izvirzītos mērķus attiecībās ar konkrēto publiku. Akadēmiskajā esejā tiks apskatīti Gruniga piedāvātie 4 sabiedrisko attiecību modeļi, raksturojot to pamatpazīmes un pielietojumu praktiskajā darbībā. Darba noslēgumā tiks rakstīts kopsavilkums, kurā tiks izdarīti secinājumi par modeļu atšķirībām un to īstenošanas iespējām mūsdienu sabiedrisko attiecību praksē.
Sabiedriskās attiecības tiek definētas dažādi, jo nepastāv viennozīmīgs pieņēmums, kas ar šo jēdzienu tiek saprasts. S. Cutlip piedāvā šādu skaidrojumu: “Sabiedriskās attiecības ir komunikācijas menedžments, kas dibina un uztur savstarpējas attiecības starp organizāciju un publikām, no kurām ir atkarīgi tās panākumi vai neveiksmes.” Balstoties uz šo pieņēmumu, sabiedrisko attiecību speciālistiem būtu jāizvēlas efektīva komunikācijas pieeja, kas nodrošinātu izvirzīto uzdevumu veiksmīgu sasniegšanu. Daudzi sabiedrisko attiecību praktiķi savā darbībā izmanto Grunig piedāvāto koncepciju, kas ietver 4 teorētisko modeļu- publicitātes, informācijas, divvirziena asimetrisko un divvirziena simetrisko- izmantošanu praksē. Tomēr šie modeļi atšķiras vairākos aspektos, tādēļ organizācijai ir jāsaprot, kurš no modeļiem ir efektīvākais konkrētu mērķu sasniegšanai.
Publicitātes modeļa pirmsākumi ir saistāmi ar 1850.-1900. gadu, kad šo modeli sāka praktizēt ASV preses aģenti, apgalvojot, ka nav nekā ļaunāka par sliktu publicitāti. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Četri sabiedrisko attiecību pamata modeļi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/828973

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties