Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:974685
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.08.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Chapter 1.0 Background of LTK and its products
LTK was incorporated on 16th October 1986. It is situated at Durian Tunggal District, Malacca. The principal activities of LTK are production of chicken eggs and manufacturing organic fertilizer. LTK is one of the leading eggs producers in Malaysia. The production capacity of LTK is 1 Million eggs per day. Part of the production is for local consumption while the rest of the production is mended for export. Presently, LTK is exporting to Singapore, Hong Kong and Indonesia.
With the collaboration between LTK and MARDI , LTK become the sole pr…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,82 €
Materiālu komplekts Nr. 1287396
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Case Study- Branding Strategy of LTK Omega Egg(Malaysia)”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/974685

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties