Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:348805
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Can relationship marketing be applied to all service businesses?
Executive Summary
This paper examines the applicability of relationship marketing to all service businesses. Throughout the literature, the definition of relationship marketing has been argued within two main perspectives. The first perspective is based on the relationship versus transactional approach to marketing and is found in the majority of the literature (Gronroos 1994; Palmer 1996; Payne 1994). The second perspective is the presumption that relationship marketing forms a part of target marketing. The argument between…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1289645
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Can relationship marketing be applied to all service businesses?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/348805

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties