Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Business and marketing in 20th century art

     

    Eseja2 Māksla

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:658204
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In the past the concept of art combined with business and commerce was a common and accepted practice among artists and society. Renaissance and Baroque workshops were quite different from those in the twentieth century. Modern artists create 'high' art deemed enlightening, whereas artists from centuries past created art for specific purposes. In comparison to the artists of the Renaissance and Baroque periods, it is a valid statement to propose that twentieth century artists face a greater challenge to think in the strategic terms of business and marketing.
During the Renaissance and Ba…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1278934
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Business and marketing in 20th century art”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/658204

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties